Wij vinden het belangrijk om u op de hoogte te stellen over de werking van onze webshop. Om die reden hebben wij onderstaand puntsgewijs toegelicht hoe onze webshop functioneert. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe plaatst u een bestelling?

  1. Per e-mail;
    • Hiervoor kunt u gebruik maken van;
      • Het algemene contactformulier.
      • Het formulier “Product (aan)vraag” onder het gelijknamige tabblad. Dit tabblad vindt u op iedere productpagina van elke categorie behalve “Onderhoud”.
  2. Rechtstreeks via de webshop (momenteel alleen beschikbaar voor “Onderhoud” en “Tweedehands”);
    • Navigeer via de navigatie of zoekfunctie naar de gewenste categoriepagina of het gewenste product.
    • Klik op “In Winkelmand”.
    • U wordt automatisch geredirect naar de pagina “Winkelmand”. Mocht u niet direct willen afrekenen kunt via de navigatie of zoekfunctie navigeren naar een andere pagina.
    • Controleer uw bestelling. Let op: Na deze stap heeft u nog wel de mogelijkheid uw bestelling te controleren, maar niet meer aan te passen. Vanuit (een) volgend(e) stap(pen) zult u terug moeten naar deze stap/pagina om een eventuele aanpassing door te geven/voeren.
    • Na de controle kiest u de gewenste (beschikbare) verzendmethode. Klik hier voor meer informatie.
    • Klik op “Doorgaan naar afrekenen” om het afreken proces in gang te zetten. In dit proces voert u uw persoonlijke gegevens in en kiest u de gewenste betaalmethode.
    • Vul al uw persoonlijke gegevens in voor in ieder geval de velden met een rood * teken achter de veldnaam.
    • Controleer uw bestelling nogmaals.
    • Pas indien nodig de door u gewenste verzendmethode aan.
    • Kies de door u gewenste betaalmethode. Voor informatie over betalingen verwijzen wij u graag naar onze Betaalmogelijkheden.
    • Lees onze algemene voorwaarden en accepteer deze om de bestelling te voltooien. Let op: Op het moment van klikken op de knop “Bestelling plaatsen” gaat u met ons (Springvale Chesterfields, Gouda) een overeenkomst aan.
    • Klik op “Bestelling plaatsen”. U wordt naar het betaalscherm van de door u gekozen betaalmethode geleid. In dit scherm heeft u altijd de mogelijkheid de betaling te annuleren. Klik hiervoor op “Annuleren”, of iedere andere optie van een dergelijke strekking.
    • Nadat u de bestelling heeft geplaatst nemen wij de order direct in behandeling. Afhankelijk van het/de product(en) nemen wij via e-mail, telefoon of beide contact met u op. U wordt dan op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
    • Na ontvangst van het product, met uitzondering van op maat bestelde en gemaakte producten, heeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen gebruik te maken van het herroepingsrecht. Meer informatie hierover vindt u hier.
  3. Per telefoon (0182-686873);
    • U kunt uw bestelling telefonisch doorgeven. U ontvangt dan per e-mail of post de orderbevestiging.
  4. In onze showroom in Gouda. Bekijk onze openingstijden.

In welke talen kan u een overeenkomst sluiten?

  • Dit kan vooralsnog alleen in de Nederlandse taal.

Hoe bewaren wij uw gegevens?

  • Wij bewaren uw gegevens met ons CMS (Content Management Systeem) WordPress in een speciaal hiervoor ingerichte database. Deze database wordt aangestuurd door Woocommerce. Na afhandeling van uw bestelling wordt deze in zowel WordPress als Woocommerce gearchiveerd. Hetzelfde geldt voor ons boekhoudsysteem. Voor meer informatie over uw gegevens verwijzen wij u graag naar onze Privacy Policy.